Eerste paar dagen - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Nikki Crommentuyn - WaarBenJij.nu Eerste paar dagen - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Nikki Crommentuyn - WaarBenJij.nu

Eerste paar dagen

Door: Nikki

Blijf op de hoogte en volg Nikki

01 Februari 2015 | Curaçao, Curaçao

Nu al een paar daagjes in Curacao! Was eerst even heel erg wennen, ander land, andere mensen, en regels ( ofja... eigenlijk bijna geen). maar zeker wel lekker weer! Maar ik ben alweer verbrand dus zit binnen :( Vanavond krijgen we eindelijk onze huurauto!!!! kunnen we naar stage toe en lekker het op ons gemak (ja.. zo gaat dat hier) het eiland bekijken. . over twee weekjes alweer een weekje vrij.. :)

• 02 Februari 2015 - 08:28

Dirk:

Hoi Nikki

Dat wennen aan de gewoontes daar komt wel de eerste dagen ben je nog moe
    van de reis en moetje wennen aan het tijdsverschil.
    Niet alle leguanen opeten ze smaken naar kip.
    Geniet en wij wachten met grote nieuwschierigheid op de foto's en filmpjes

Groetjes Mariella Dirk en knuffel van schadow.